Wednesday, December 1, 2010

Merindukanmu........

Salam....
It has been so long I didn't update my blog....
Well as usual, I'm so busy with my life...............................
Kenapa aku letak tajuk Merindukanmu??
Jawapannya sangat senang....................................
Aku sangat rindu pada kawan-kawan aku...........................................
Rindu saat belajar kat sekolah dulu.........
Rindu nak bertekak, Rindu nak duduk lepak tanpa fikir apa-apa.................................
Rindu nak berbicara dgn diorang dari hati ke hati..................................
Rindu nak main game luahkan perasaan guna pusing botol mineral......................................
I really miss that time............................................
Then, I miss my college mates too..............................
My housemates n classmates.......................
Rindu time kita makan sama-sama....
Masak sama-sama........
Tgk movie sama-sama.........................................
Yg paling best bila kena marah dgn guard blok hostel sebab kitorg wat bising............................
Gelak mcm x ingat dunia masa tgk movie....................................
Rindu saat kita menyanyi sama-sama...............................................
Masa itu xkan dpt diganti....................................................
I really miss that time.................................
Really miss everyone that make me laugh n cry with them.........................................
Memang ada berlaku banyak pertelingkahan,pergaduhan......................................
Tapi itu semua mengeratkan lagi perhubungan kami....................................................
I really wish I can be at that time again....................................
But, I know I can't..................................................
I really miss those big times....................................
To all that are with me all this time,Thanks a lot.....................................
I love all of u a lot....................................................................

Once again,I'm saying that

No comments:

Post a Comment