Tuesday, November 9, 2010

MENCUBA UNTUK BERTAHAN......................

Salam...............
Hari ini selps 3 ari, aku mencuba lagi utk menahan sgla kepayahan aku lalui....................
Aku masih mencari jawapan untuk keluar dari perkara yg membelenggu diri ini..............................
Aku dapat cara nak tenangkan diri..............
Sesuatu yg aku tinggalkan semenjak aku sibuk dgn alam kerjaya ini........................
Sesuatu yg aku tau dpt membantu aku.............................
Aku tau yg aku amat merinduinya tapi yg pasti terlalu byk dugaan utk aku tempuhi sebelum aku menyentuhnya kembali...................................
Terima kasih pada semua yg memberi kata2 semangat, pada semua yg sentiasa membuat aku tersenyum.............................
Aku akan cuba untuk bertahan selama yg mungkin.................
Kerana aku tau aku bukan seorang yg mudah mengalah...........................
I will be the strong and tough girl like I used to be........................................
I won't give up no matter how hard the problem I need to face..........................
I will keep moving forward while taking the past as my inspiration to move......................
I need that strength............................
And I know I will get it......................................
It is juz a matter of time............................
I will fight for it no matter what................................................................
Come on Nazifah...............
U can do it.......................
Chaiyok2......................................................................

2 comments:

  1. Ayus...............
    Ak letih keje la.................
    X de pe...........
    Bnda simple la..................

    ReplyDelete