Friday, October 1, 2010

-14 HARI LAGI-

SALAM.................................
Aku menunggu detik itu tiba................
Tinggal 14 hari lagi aku akan menginjak ke usia 21 tahun........................
Usia yg dikatakan sbg usia seseorang remaja mencapai kunci kebebasan....................
Betul atau tidak, itu aku tak pasti................................
Kerana pada aku, waktu terbaik aku mendapat kunci kebebasan is bila aku buat keputusan nak mendirikan rumah tangga suatu ari nanti..................................
Alhamdulillah, tahun ini akan menjadi tahun terbaik buat aku...................
InsyaAllah.........................
Ini kerana tanggal 16 OKTOBER 2010 aku bukan sahaja akan menyambut hari lahirku yg KE-21 malah aku juga akan menerima segulung diploma pada tarikh itu..............................
The best part is I'll be celebrating two important moments in my life in 1 same day....................................
Besides that, I will also get a chance to meet my ex class mates at that day......................
It is a bit sad coz I don't get a chance to meet my ex housemates during the convocation ceremony but at least I can meet them during the rehearsal........................
I cannot wait for that day to come................................
I wish everything will be juz fine for all of us that day.....................................

3 comments:

  1. mek...hahahaha.....nk gak dtg konvo ko tu.........

    ReplyDelete
  2. Silalah.....
    Aku tunggu yer....
    Ak nk tuntut bunga 1 bouquet dr ko...............
    Hahahaha....................

    ReplyDelete
  3. berite terkini.........gua ade silat hari tersebut........uhhh

    ReplyDelete