Saturday, July 10, 2010

-Kisah Yg Sudah Berakhir-......................

Tanggal 7/7/10 menjadi saksi pengakhiran rasmi sebuah kisah perjuangan....................
Perjunagan dlm m'cari ilmu yg m'bawa kpd permulaan satu ukhwah yg sgt kukuh.........................
3 tahun berlalu........................
Singkat sungguh rasanya tp dlm mse 3 thn ni la byk yg dpt aku pelajari......................
Bukan hanya ilmu teori yg b'kaitan pelajaran malah aku mengenal erti persahabatan sejati........................
Suka, duka, hahagia, kecewa semua aku lalui bersama teman2..........................
Terlalu byk yg aku pelajari dari mereka semua......................
W/pun ada yg berbeza umur tpi masing2 mempunyai kelebihan n kelemahan tersendiri.............................
Buat teman serumah A1-06: Elya,K.Wani,Nina,K.Sha,Dila,Noorul n Mira.......................
Terima kasih ats segalanya.....................
Maafkan sgla slh n silap aku t'hadap korg selama ni.................
X pernah terniat d hati ini nk melukakan korg................................
Buat teman sekepala dgn aku: Ieka, Ijah, Yanot,Ilya,Teha,Shima, K.Amie,K.Diyana n K.Milah......................
Maafkan aku jika aku pernah melukakan korg slma kte b'teman........................
Terima kasih krn sudi menerima aku sbg kwn.........................
Seriously, nothing can replace this unforgettable memory................................
I won't forget u girlz.......................
I will nvr forget all of u......................
Thanx 4 taking part in this story...............................
May our friendship lasts 4eva..........................................................

No comments:

Post a Comment